Mer ordentligt

Jaaa, mitt förra inlägg blev ju lite cp eftersom pappa behövde datan ;) 
 
Godmorgon förresten!
Känner exakt som Jenny, det här kommer bli en wonderful dag asso ! Sovmorgon, hemkunskap, träning & sen ska jag ta hand om Fridas kanin Bullen i helgen och "börjar" ikväll. Han e sååå fin & va dessutom Pelles bästa vän . Så det blir superbra <3 Känner ju honom väldigt bra. ;) Sen, klart saknar jag att ha kanin jättemycket men samtidigt känns det inte som jag hinner med att ha kanin hela tiden. Hade jag Pelle kvar så hade jag skitit i det såklart men nu får man ju lixom välja. Och jag kommer inte ha en ny kanin. 
+att jag vill ju bara ha en kanin som Pelle nu, eller NEJ, JAG VILL HA PELLE
 
bästii , jag saknar dig oändligt mycket </3
 
Men planer för helgen är mest stallet, imorn är det us möte & söndag ponnyridning som vi ska börja med igen. 
Sen tar jah ju hand om bullis också :*

BULLEN :)
 
men det var typ de, har inte så mycket mer att säga nu ! :)
 
c u 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0