Sovmorgoooon!

Hann inte blogga igår. Hade fullt upp med packning inför Örebro cupen. Kommer bli grymt kul! :D Vi åker idag vid 16 och första matchen 21. TAGGA!! Jag kommer inte blogga någonting. Hoppas att Frida kan hålla igång bloggen.
 
Dessutom har jag blivit(eller kommer bli) 1993kr fattigare. Pågrundav telefon-jäveln. Kommer få betala skiten själv! daaaaamp! :@  Men ja, har ju inga pengar heller typ. Kommer väll få ta från mina sparpengar från banken eller något.
 
Men nu ska jag iallfall göra mig i ordning inför skolan. Outfit//race marin tröja//svarta jenas//röda converse//
saknade  twister<3
 
vi hörs later ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Nu har vi avslutat VECKANS BLOGG! gå in och kolla om just DU vann. om inte va gärna med igen!! :)
Kram TF

2013-04-12 @ 19:42:06
URL: http://teamfour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0