Tjo

Hej mina vänner ! 
Jag har kommit hem från träningen nu & ätit osv. Träningen gick dåligt, jag spela jättesopigt och så.. 
Men det är ju som alltid kul iaf. ;)
 
Nu ikväll ska jag plugga lite NO för vi har prov imorn, sen lite franska. Tänkte även kolla på avsnitten "Älska mig", dem verkar bra. :) 
Men ja, annars händer det inte så mycket mer hehe. Imorn däremot så ska jag inte till stallet utan har utvecklingssamtal.. liiiite nervös bara med tanke på hur det gick på förra. :I Hoppas på det bästa iaf!
Men på lördag ska jag till stallet igen för då är det US-möte(?) och jag ska även försöka sköta conce innan letkionerna. 
 
Men nu ska pappa ha datan så jag tar bara en randoooom biiiild
pelle blev de på <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0