Träna

Har inte tränat på en vecka haha , laget var ju på cup så vi hade ingen träning i fredags. Så jaa, men nu är det iaf dags!

Vet att uppdateringen inte har varit speciellt bra, men appen har ju inte fungerat och helgen hann jag inte blogga från datan. Sen har jag varit i stallet måndag & tisdag så har inte hunnit då heller. Appen funkade då, men ja bloggen har inte funnits i mitt huvud helt enkelt.
Ska försöka få tillbaka blogglusten ännu en gång. Ja , jag har hamnat i nån svacka med bloggen. (Om det ordet betyder det jag tror att det gör) Ena veckan bloggar jag en massa och nästa ingenting.. :|

Aja, alldeles för tråkigt inlägg! Vi ses xd

//Frida

Nofilter xd ⬇ hahaha eller nåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0