Brolötens Celine

Igår lämnade världens finaste Celine livet här på jorden. Celine, den lite småtjuriga connemaran som ALLTID har funnits i stallet. Finafina Celine. Hon var inte alltid den det gick bäst på när jag var liten. Det var inte min favortithäst. Men jag älskar henne sjukt mycket iallafall..
 
jag kommer alltid bära med mig detta. att jag svek Celine. Jag svek Celine. Jag svek Celine. Det är orden som finns i mig. Jag fick veta att hon skulle tas bort i onsdags, men jag visste inte när. Jag visste inte att det var på torsdagen hon skulle tas bort. Jag trodde att det var i helgen. Så jag sa inte ordentligt hejdå. och att vakna och se på olika medier att hon är borta. den känslan. fyfan, jag ryser. Jag sa inte hejdå, jag fick inte ge henne en sista kram. Jag gav inte en sista kram. Jag pussade henne inte på mulen och sa "vi ses senare, i love you"  jag hatar mig själv. för jag svek celine. Efter allt hon gett mig, så säger jag inte hejdå, jag kramar henne inte. i hate myself. jag mår sjukt dåligt, en känsla som aldrig kommer lämna mig. jag svek celine. jag svek celine. jag svek celine. jag svek celine. jag svek celine. jag svek celine. Ingen kan nog förstå den här känslan som jag bär på, som jag alltid kommer bära på. Jag visar inte mycket, men det gör ont och jag hatar mig själv.
förlåt celine. förlåt. jag står förevigt i skuld till dig. när vi ses igen, då lovar jag att aldrig svika dig. aldrig. förlåt celine. snälla förlåt mig, för jag älskar dig.
                                                                       

Kommentarer
Postat av: Emma

Samma här. Fick aldrig tid att säga tack och pussa en sista gång på mina prinsar. Vi får stå i skuld tillsammans <3 <3 Finns för er alla jag vet verkligen hur de känns <3

Vi kommer vi också, när tiden är inne. Då har vi massa massa massa tid att krama, pussa och tacka <3

2013-02-22 @ 21:01:16
URL: http://emmascrazylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0