Deppmode 24/7

DEPP, ALL FKN TIME.  
 
Asså seriöst, ni ska veta att jag deppar typ all time? Kan vara nåt litet eller typ inget alls, kan gå runt och deppa över nåt bara om jag har lust. När jag är deppig, sur, hungrig, trött så blir jag antingen skitjobbig och typ retar allihopa heeela tiden för att underhålla mig sj. Eller så blir jag lite smått otrevlig. ;/
Vilket är bäst? Ingen aning .. asså det är skitjobibgt. Vill bara vara normal, glad - absolut inte blyg. //vilket jag är.
Och snäll . Men tror ni jjag kan lyckas med en sån liten sak eller..
 
tänkte bara skriva det haha, nejmen det är sjukt irriterande. Speciellt eftersom jag inte vet hur andra tar det.
 
Usch nej.. ibland hatar jag verkligen mig sj! Önskar att man kunde lixom byta personlighet..
och alla som blir mina "offer" ta det inte personligt.. menar ju inte det
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica


Åh så söt kanin! :D

Sv, jaa verkligen :D

2013-02-07 @ 17:04:06
URL: http://lifeofjk.blogg.se
Postat av: KAJSA ~ häst,mode och vardag

söt kanin! :)

SV : ja, tycker det också :D

2013-02-07 @ 20:05:44
URL: http://ryttarenkkajsa.blogg.se
Postat av: Liana

Du kanske är inne i någon period?
Har också vart deppig! Försök kanske hitta inspartion,äta rostade mackor med marmelad & kolla tv? Vara så där extra glad! :D
Vet att det kan vara svårt!
Kramar till dig från mig!

Svar: Tack :)
mylittleponi.blogg.se

2013-02-07 @ 20:14:26
URL: http://lianass.blogg.se
Postat av: Emelina

Älskar dig sötaste du!
Du är super snäll och super rolig så det så!
Inte byta nåt för du är underbar! Kram kram

2013-02-08 @ 08:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0