Happiness

Hade en riktigt bra dag igår. Först chill skoldag, fotade sedan bilder till nya headern med Frida och sen träning. Och sen det bästa. Jag kollade mobilen precis efter träningen och både Agnes och Emelie hade skickat bilder på Donja(<3) på kik om att hon kommit. Så jag övertalade mamma att vi skulle åka till stallet så jag kunde få pussa på bästa. Så vi åkte kort ut till stallet så jag skulle få träffa finafinaDonja. Åh, den känslan var otrolig. Att inte ha träffat någon man älskar på ett halv år, och sedan får krama henne igen. Finns inte ord. Otroligt! Känna Donjas doft, den är speciell.
Sen mys-kväll hemma. Perfekt start på lovet :D Idag ska jag träffa Donja igen!! :D Vi ska rycka hästarnas manar, smörja och fixa. Skötardag typ ;) Jätte mysigt och med bästa Donja. Bättre kan det inte bli! Kan inte förklara hur glad jag är att hon är tillbaka. Och sen US-möte. Alltså en stalldag, perfekt! Försöker uppdatera från stallet men annars kommer det upp tidsinställt och så hörs vi i kväll! ;) Ha en super bra dag nu allihopa!
Kan inte få nog av denna ponny!<3
 
                                                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0