Hoppspecial på Romeo

I fredags red jag hoppspecial på Romeo.. det gick sådär.
Han var pigg i galoppen & hade en del fart då, sen gick det lite långsammare i skritten.. men aa ;)
Han har tappat lite framåtbjudning & så på ridskolan, tror inte han riktigt trivs.
Men iaf, vi skulle hoppa utan stigbyglar, fast jag fick välja eftersom han kunde bralla lite i galoppen . Så jag valde att ha dem på. Vi jobbade med hinder på volterna och sen 2 kombin på långsidorna. Räknade galoppen mellan hindren, funka bra med 2 men inte med 3. Missnöjd med mig själv för jag tror inte jag fick 3 en enda gång.
Kändes inte som jag red så mycket.
Sen hoppade vi allt i en bana oxå .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0