Kingsland

 har inte haft nån tid till att blogga och inget tidsinställt fanns på lager ;) men imorn så blir det bättre skulle jag tro ;D både jag och frida och tränat och för mig så gick det superdåligt :/ haha blir så otroligt sur när jag inte presterar, kan förstöra en dag ibland ;) 
 
thihi men annars gör jag inte mycket, ska plugga. har ni förresten kikat på Kingslands nya kollektion? en fet diss från mig. Om det nu skulle vara snyggt på något sätt så skulle det vara gulligt på småryttare med små-ponnys.
nu ska jag skriva svenska-läxa och kanske titta lite på Sverige-Argentina Hejja Sverge ;D
 
                                                                 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Den är inge snygg :/

2013-02-06 @ 21:28:13
URL: http://idawoxlin.blogg.se
Postat av: Petronella

Jag ger det också en diss, är lite för töntigt för min sak. Kingsland går bara neråt.. Vad tycker du lite mer beskrivande om den nya kollektionen? :)

2013-02-06 @ 21:55:10
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0