Massa kärlek till musik & spotify!

Hallåå, här kommer Frida & leverar blogginlägg från datan - fett brao!
Aja, som rubriken lyder så nöördar jag musik & ÄLSKAR verkligen spotify! Kan iaf lyssna på spotify på datan & sen får jag hålla på med YT när jag är inne på mobilen.
 
Men nu iaf är jag hemma & ätit lite. Sovit hos Em inatt & det var riktigt mysigt! Vi såg 2 filmer, eller jag somna på andra filmen . Sen var vi ute lite på morgonen i parken & gick runt & snacka.
Ska snart gå tillbaka till henne, men tänkte att ni kanske ville ha lite ordetntlig uppdatering. Försöker hinna med det men inte ens på lovet finns det tid . ^^
Jag har inte gjort så mkt det här lovet, men haft det bra ändå .
 
Sen kommer förhoppningsvis startlistan till cupen upp snart, det är ju tävling igen på tisdag! :D Önskade som 1a Joje, Sen Cinnamon, Citrina & Brenton. Hoppas jag får Joje, har egentlgien ingen lust med nån av dem andra just nu hahah.
Joje. (vet att jag inte leverar dem bästa bilderna, men försöker att inte ta andras bilder och jag har ju bara min lilla digitalkamera som är fjiejfpdåsokpvr dålig.)
 
Okeh, rörigt inlägg JAVET. Men bättre än inget ;-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christella

Hej fin blogg, och riktigt fin design! Allt bra med dig? Kram :) ps: Tjusiga bilder du har :)

2013-02-28 @ 13:40:09
URL: http://christellamiiefa.blogg.se
Postat av: Ida Bååth

Super söta bilder :)

2013-02-28 @ 17:05:12
URL: http://ridsportida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0