Min älskling

Det finns perioder då jag verkligen bryter ihop & då jag försöker tänka bort.
Nu är en sån då känslorna bara kommer och trycker ner mig.
Asså Pelle, det bästa som har hänt mig. Blev förälskad så fort jag såg honom, bah ; han ska bli miin.♥
Maja skulle ju sälja honom så tog chansen, och han blev verklgien min! Lite jobbig i buren ibörjan, Maja & hennes familj hade ju inte tid till honom. Men sen efter ett tag blev han världens goaste. Socialaste & allting.
 
Han har aldrig bitit mig, klart han försökte ibörjan då men sen så stärktes våra band & nu skulle han aldrig bita mig(om han fanns). Ibland var han lite osäker med främlingar, han tyckte inte riktigt om det - så visst, han bet våran kaninvakt som vi hade när vi var i england(några som vi känner) en gång. Men det var ju bara för att han inte kände dem. Han ville ju inte att nån han inte vem det var kom och bärde upp honom!
Alltså jag förstår verkligen hela hans beteende, känner honom bättre än nån annan.
Alltid lika nyfiken på andra kaniner & både katter & hundar. Han brukade skrämma iväg våran katt Chicago när hon smyger på han. Tuffare kanin finns inte, inte heller snällare, spralligare eller underbaraste.
Han har bästa personligheten, enkelt. Fast lydig är han väl inte, men det skiter jag i.
Fast jag kan va ute med honom utan sele eller koppel, han väntar ut mig om jag hamnar efter.
Han gillar lixom inte selen ;)
Sen när jag kommer till honom, när han är i buren eller ihagen, så hoppar han alltid fram till mig och ställer sigpå bakbenen om han är i hagen. Såå gullig asså . <3
 
Sen så kämpar han för allt & han var en väldigt livsglad kanin. Tyckte allt var roligt & älskade mig alltid.
Kaninhoppning var han oxå duktig på, inget proffs, men det är för att vi inte har tränat så mycket. Han ville iaf alltid försöka och oftast lyckades han.
 
Och just HAN, HAN som passar MIG bäst, han är borta. Han finns inte längre, ni har säkert upplevt den känslan.
 
Jag har inte förlorat en bästavän, jag har förlorat en familjemedlem.
Asså en kanin, låter kanske inte så jobbigt att vara utan. Men ni vet inte hur mycket jag älskar honom...
 
Pelle, jag kommer alltid att sakna dig och alla fina minnen vi har haft ihop..du är bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Alice :) ♥

Wooooow! Verkligen fin blogg, du är skit söt dessutom!
Kram♥

2013-02-17 @ 18:17:42
URL: http://allibrall.blogg.se
Postat av: Mirra

Så söt kanin <3

2013-02-17 @ 19:05:49
URL: http://MirraMarika.blogg.se
Postat av: Ida O

Aww... vad söt :)

Kram <3

2013-02-17 @ 22:44:28
URL: http://idaolssonbast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0