Skola igen

Jaha, idag var det skola igen då. Fast inte superjobbigt. & imorgon slutar vi halv 2, sen nästa vecka sportlov.. Äntligen!!!
Ska iaf bli superskönt, och jag kommer antagligen spendera veckan i stallet ganska mycket, förhoppningsvis.
aja, nu så drar jag snart till skolan. Har pluggat lite NO och så.. vi ska redovisa powerpoint idag och jag kan exakt ingenting. :I
 
Sen har jag även sörjt en underbar ponny som har gått bort nu imorse, Celine. Kommer aldrig att få träffa ponnyn.
Tycker lika lite om det varje gång, när hästar försvinner sådär för en. :/
Celine & Emme <3 Tänker på er båda två <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

~ tusen tack!
Och, Ja dom är så söta!
Så söta era hästar är också!

/ KRAM.

2013-02-21 @ 20:43:52
Postat av: Jonna

Tyvärr.. blev det lite fel där uppe vid kommentaren, haha! ;)

2013-02-21 @ 20:44:38
URL: http://www.jumpinginsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0