Söta ekipage

Förlåtförlåtförlåt, men skyll den kassa uppdateringen på appen. Har försökt uppdatera hela dagen men appen är ju omöjlig!

Idag har iaf vart en awesome dag med stallet & träning. Jobbade hårt & mkt i stallet, kul! Men inte precis innan lunch hahaha ^^
Dem andra red men själv valde jag att avstå. Typ frös en massa och va ganska trött, sov typ ingenting inatt. Inte ridsugen helt enkelt.:0
Men dem andra red iaf ut & Jenny hade söta lilla underbaraste Concorde! Så gulligt :3 så jag fotade dem + Emme & Celine en massa!
Sen när de hade ridit iväg så borstade jag finaste Twister<3

Träningen senare gick sådär, hade 0 koncentration ibörjan men sen när vi körde match släppte det lite.

Aja, nu måste jag sova . Vi syns tomorrow!

//Frida


Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

sv: tack så mycket:D

2013-02-20 @ 22:33:03
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0