Stockholm med Emelina

Har haft världens bästa dag med underbara Emelina. Vi åkte tåg till Stockholm och vi gick direkt till Gallerian. Kikade runt i lite affärer innan vi gick in på Hollister och handlade. Jag köpte upp största delen av mina pengar där. En tjocktröja och två parfymer. Vart ju lite pengar, men värt det :D Jag❤Tröjan. haha men jag älskar den, sjukt skön. Men sen köpte jag lite småsaker som en ny plånbok, örhängen och så. Ska försöka ta bilder så jag kan visa er imorgon! :D Vi hämtade mat på donken och åt sedan utanför slottet(haha, det låter som vi är värsta turisterna xD). Sedan vandrade vi genom stan(vi var fett duktiga på att hitta och bort till nyöppnade Hööks. Kikade runt lite där oxå, Emelina handlade osv. Sen tog vi tunnelbanan för att sedan få skjuts av Emmes pappa hem. Dock så gick vi säkert flera kilometer för att hitta till bilen ;P Orkar inte dra hela det ;)
 
Men det var dagen i korthet, vi har haft det bäst!
favoritbild i repris, hur söt är den inte liksom?
 
Hoppas ni också haft en underbar dag. Hejdå, kram! :D
 
                                                                    
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Ja men visst är det?! Träna på att tävla :)

2013-02-27 @ 00:45:03
URL: http://jmdressyr.se
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. visst var den, den är ifrån Gina Tricot ! :D

2013-02-27 @ 06:42:04
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh tack så jättemycket! :D

2013-02-27 @ 08:41:42
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0