Hiss/Diss

Schabrak:
 
HISS:
Eskadron-Schabrak bicross 619kr
Jag som gillar cerise-rosa tyckte direkt att detta schabrak var riktigt snyggt. Älskar det rosa och sedan "X" et och loggan. Om jag hade en egen häst att jag gärna klickat hem detta schabrak.
 
Kingsland-Saddle pad jumping 699kr
Enkelt och snyggt. Gillar kantbandet och Kingsland loggan var precis lagom stor. Plain and simple. Snyggt!
 
DISS:
Eskadron-Next Generation schabrak "Rutor" 619kr
Detta schabrak faller mig inte riktigt i smaken. Gillar inte den "blanka" ytan och tycker inte att det är snyggt. Tycker inte att det orangea passar med det blå. Lite häftig endå-men skulle själv inte köpa det.
 
Eskadron-Next Generation Bomullsschabrak 649kr
Jag tyckte det här schabraket var riktigt fult. Gillar inte den "blek" orangea färgen. Och sen de "glansiga" kantbanden faller mig inte heller i smaken.
 
Och kom ihåg, det här är bara vad jag tycker. Ni andra får tycka precis som ni vill! :D
 
                                                                             
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

De schabraken du hissade, sjuukt fina! :D

2013-01-20 @ 15:57:22
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Kajsa Johansson

det vita kingsland schabraket är bara för snyggt! :)

2013-01-20 @ 18:02:33
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0