I-N-N-E-B-A-N-D-Y

Två träningar är nu avklarade. Först med mitt eget lag och sedan med P99. Träningen med mitt lag gick bra, men träningen med P99 var typ pinsamt dålig. Hehe. Men Fridis har blivit såhääär duktig på innebandy(fast hon kan inte erkänna det själv, men hon är super duktig)
 
Har för övrigt haft en bra dag idag, var på tingsrätten med klassen, ätit på Tacobar och tryckt i mig lite godis. Känns ju lite onyttigt sådär, haha. Men ibland så ;D  På lördag tänkte jag, Emme och Frida(?) vara lite onyttiga och nyttiga på samma gång(haha). Vi ska plugga massor, äta godis o sånt och titta på Hitta Nemo. Myysigt!!
Gulligaste ponnyn! (oredigerad bild)
 
Känner att jag inte kan skriva längre än såhär just nu, så hejdå och godnatt!
 
                                                                
 
 

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

ja det finns jätte mycket fint där :)

2013-01-24 @ 01:04:35
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0