Jump Higher

"hemma från efter en dag i skolan och stallet"
 
Höll precis på att skriva ett sådant inlägg. Men funderade och kom på. Det skriver jag varje dag. Måste hitta in på lite nya spår också. Inte föralltid sitta och skriva i detalj vad jag gjort hela dagen. För helt är ärligt? Hur kul är det att läsa samma sak every day. Nja, känns lite sådär. Så nu skiter vi i det idag. Så; nu drar jag på mig myskläder, tofflor, sitter med datan i knät, musik i lurarna och tar det typ - lungt, göra nada.
Funderar också på vart jag har alla. ena dagen är man såhääär tighta och andra dagen så är den nån helt annanstans.  Medans vissa är alltid med en. Men, vad kan man berätta för vem? vem sprider vidare? vem öppnar inte ens munnen om det? tankar som snurrar hela dagarna i mitt huvud. vilka är riktiga vänner? hur många av mina "vänner" sitter och snackar skit om mig när jag inte hör?
 
                                                                                
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katrin Skoog

Hej!
har frågestund på min blogg, Snälla lägg en fråga! :) tack i förhand! :)
http://kaatrinskoog.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

*Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer*

2013-01-17 @ 22:51:13
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/
Postat av: Ellen Talus

fin blogg :D
hoppas du får en trevlig helg!
ps; hur tycker DU en bra blogg ska va? Kram!

2013-01-17 @ 23:31:01
URL: http://ellentalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0