Massa tidsinställda, dagen, osv.

Gjort lite tidsinställda, väntar även på att ett ska komma upp som varit på tidsinställt i över 2 veckor haha, det kommer upp nån gång på söndag tror jag. Gjort lite med mycket text & känslor och även med massa härliga bilder. Låter det bra?
Idag är en speciell dag oxå, tänker på två stycken som är grymt viktiga för mig idag, mer om det kommer idag..
Sen så har vi ju sovmorgon till 09.30 idag & hemkunskap. Franska(favoritämne♥) och lite mer. Inte så jobbigt iaf.
Ska även prova innebandy en gång till idag. NERVÖÖÖÖÖS, men Jenny ska lära mig lite övningar innan så jag inte är helt borta när vi ska spela ;)
 
Nu ska jag fixxa till några fler tidsinställda sen blir det bråttom att platta håret osv :I
 
Vi syns senare!
Bild på Jennys fina älskling Donja,, fast inte bästa bilden haha jag vet ;o
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0