Ouuuups

Goddag, ja om ni läste rubriken så ska ni veta att jag & Jenny // nåra till men de har inte gjort så mkt, lixom hamnat i "trubbel", vart typ lite dryga mot en person & så & det som väntar oss är nog samtal med rektorn... ibland ställer man till det för sig utan att tänka på konsekvenserna. Men har sagt förlåt till hen och hen har förlåtit mig, rätt skönt, men tror endå inte att det är bortglömt hos vissa vuxna..
 
Aja, nu ska vi ta det lugnt och skita i det för tillfället ;-)
Dags att blogga nåt intressant, ordentligt inlägg ist för att slänga in nån bild då & då.
Jag ska fixa lite tidsinställda fyllda med text!
Idag är det måndagsträning, 2 h; 1 h fys & 1h fristående. Totalt astråkigt, men kommer hem kl 7 iaf & kan plugga lite matte & franska. Behövs, prov på G ju..
Nu har jag druckit te, vart lite duktig och plockat i & ur diskmaskinen , sen ska jag plocka i mitt rum lite.
Happy mamma när hon kommer hem ska det va!
 
 
Taggar verkligen tävling imorn, det är ingen höjd alls så jag kan verkligen fokusera på massa annat, vägar, sitsen, inramning & massa sånt.
 
Kommer även nån gång skriva hur det gick på hoppspecialen i fredags.. innan nästa - på fredag ;-)
Men nu måste jag iaf sticka på gymnastikträning. Vi syns senare <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: benedit ♥

sv; tack så mycket! :D allt bra?
kram

2013-01-28 @ 18:30:51
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0