En riktigt, riktigt bra blogg!

Vill tipsa, hylla, framhäva (eller vad man nu vill kalla det) en riktigt bra blogg som jag läser varje dag. Det är ingen blogg som är lika stor som Nellieberntsson.se, tyrashastar.se eller så. Men jag lovar, den kommer en dag vara där.
 
Det är Alva Cedermark som driver den här bloggen jag vill "hylla". Hon driver Alvac.webblogg.se.
 
Dock så har hon ingen ponny just nu, hon har precis lämnat tillbaka Hazena, som hon hyrt under 9månader. Men har en ny häst på gång. Som tyvärr vart skadad precis innan besiktningen, men är på bättringsvägen/frisk nu. Hoppas verkligen att den går igenom besiktingen nu!  Annars håller vi tummarna för att hon ska hitta en annan bra ponny.
 Hennes åsikter tycker jag är grymt bra. Håller ofta med, dem är bra skriva osv. (tänkte länka några, men de vill inte funka)
 
Men annars, när hon har en ponny skriver hon mycket om den, ridpass och massa fina bilder. Jag fastnade där på en gång. Fin header ihop med grymma inlägg. Uppdaterar alltid och ja ,man blir glad och peppad av att läsa den. Så tycker verkligen alla borde kika in där, börja läsa och följa Alvas resa med hennes nya ponny. Kanske lämna en kommentar då och då, men LÄSLÄSLÄS. Ni kommer fastna ;)) Promise you! (klicka precis efter det här, så kommer du till hennes blogg) http://alvac.webblogg.se
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

LOOOOOUIIIIIs!

2013-06-04 @ 09:32:14
Postat av: Alva - hästblogg

Åh tack snälla du....:) Gullig du är!

2013-06-04 @ 09:41:10
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-06-04 @ 16:48:36
URL: http://fames.se/amandablomkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0