Frida <3 sommar

Nu är det verkligen sommar. Idag har det varit helt SJUKT varmt & lökat som fan när vi ledde hästar. Sen badade jag i poolen hemma, såå skönt. Solat lite, inte för att jag tror att jag blivit brunare direkt, men endå. 
Nu, fin kväll. Har lust att chilla med mig själv o se på gossip girl. Kolla ju det förut men helt plötsligt slutade jag , men tänkte fortsätta se nu. ;) Är bara på 2a säsongen haha. 
 
Sen är det bara 3 dagar kvar i skolan. Nästa vecka, och inget jobbigt. Måndag är det klassens dag & man får va med sin klass hela dagen. Dock hade vi inga busskort (tror niorna har dem) så vi ska kolla på film och äta MASSA godis. Tisdag är det städdag & onsdag skolavslutning. Love it.
Saker planerat efter skolavslutningen oxå :D med friendos
 
Sen var min kära familj på Grönan igår kväll, känns onödigt att vara där bara på kvällen +att jag var hos Jenny. Men vi åker dit fler gånger iår & jag & Jenny ska försöka åka dit tillsammans. Då taggar vi eclipse!! 
Familjen köpte iaf gröna kortet(4 st) igår så det är bra, då måste vi ju endå använda det ;D Så vill använda det MYCKET i sommar. 
 
Förresten, försöker ladda upp betessläppet bilderna på bloggen, dem har vart på datan ett tag. Men det funkar verkligen ALDRIG. Försöker varje dag men noooope. Så ni får vänta, tror dessutom inte det går med nån bild så tar nån random gammal från galleriet. Datan vill inteeeeeeeeeeeee
rörigt inlägg om mycket på samma gång. men jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0