friday

Kommer inte hinna blogga ordentligt resten av dan, så får göra det nu! 
Som ni vet ska jag ju till stallet snart & så. Vill även säga att jag har fått upp några bilder från sommarbetet på bloggen , ligger på tidsinställt. Inte särskilt många & det tog en jäkla massa tid men några iaf. Sen ska jag ju fota idag hade jag tänkte oxå. Om vädret inte blir dåligt. Än så länge är det rätt mycket moln osv så det ser inte så bra ut.. Men förhoppningsvis blire bättre! 
 
one direction infection 
 
Har inte så mycket att skriva om eftersom jag skrev typ allting igår haha, men uppdaterar under dagen . Som vanligt ;) 
 
peace out
 

Kommentarer
Postat av: Elin

tack snälla, allt bra?

2013-06-14 @ 12:50:35
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Lotta

Sv: Jaha, så då har du fått sommarlov nu alltså?? Va härligt! :) Ska du göra något speciellt denna sommar?? =) Kram!

2013-06-14 @ 13:42:42
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0