@hallstahammar

Hejhej! Vet att vi mest uppdaterat med korta inlägg nu, igår och idag. Kanske är lite tråkigt? MEN vem sitter inne och bloggar låånga och klockrena inlägg när vädret är perfekt. Inte vi iallafall ;)
 
Idag åkte vi till Västerås och var bla på Erikslund. Kollade efter bikinin, men fanns inte i rätt färg :/ Fick iallafall med mig en tröja från lager 157. (y) Annars kolla vi mest runt och så. Behöver både värmeshorts att ha under innebandyshortsen och springskor.  
 
Sen när jag kom hem har jag bara legat i solen och solat. Det är så himla sköönt, och med 1D i öronen<3. Men ikväll åker jag, Carro och pappa hem. Imorgon ska Carro jobba och jag träna. Sen åker vi tillbaka till Hallstahammar efter jobb/träning. Och på söndag åker vill till Strömsholm. Det är nationalsdagstävlingarna. Kommer bli as kul. Det är MVS A ponnyhoppning. Och det betyder massa fina ponnysar!
 
men saknar min fina lilla goseponny därhemma<3
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin häst:D

2013-06-07 @ 23:37:05
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0