KÖTTA TÄVLING

Idag är det tävling, efter skolan. Ska tävla Joje 70 cm, sjukt nervös faktiskt. Men förhoppningsvis går det bra. 
Ska verkligen försöka hålla ordning på mina nerver & stressa så lite som möjligt. -för gör jag det, då vet jag att det kommer gå kasst. 
Sen så är det ju såklart skola innan med långa & tråkiga lektioner, haha dem gör att jag tänker mer & mer på tävlingen & blir ännu nervösare. Tävling inom ridsporten är inte riktigt min grej, iallafall inte med stilbedömnning. Hatar det. Men tänkte tävla en gång till nu när jag fick Joje(failar jag, så kommer jag skämmas. det kan ni ge er på) . Sen så tävlar jag nog inte VK-cupen mer. Kanske lite vanliga Pay'n'jumper & så KM i höst. 
Aja, tvivlar hursomhelst på om jag ska hoppa 70 eller om jag ska sänka till 50 (finns ingen 60 klass den här gången)Får se, beror på hur nervös jag blir. 
 
Aja, måste dra till skolan... så får vi se hur det går idag dåå
 
Emma W & Joje
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0