Massa saker ni kanske inte visste

*Jag är ganska blyg & osäker på mig själv
 
*Jag skäms ofta jävligt mycket över mitt utseende & är ibland grymt missnöjd med mig själv. Kritiserar mig själv hela tiden. Det kanske jag inte nämner, men det är faktiskt sant. Alla säger hela tiden "guud vad jag är ful" men undrar om alla egentligen menar det. Vissa verkar tycka tvärtom, vilket absolut inte är fel. Men när man endå säger att man är ful då.. känner jag mig ännu fulare HAHAH. Nejmeen, jag tycker iallafaall inte om mig själv så mycket. Utseende, röst, osv .. 
 
*Jag är väldigt hyper o ofta glad, fast när jag är sur tror jag det märks ganska tydligt oxå ;) då blir jag tyst o lite halvt dryg, faaaast kan va dryg annars oxå med mina vänner. Men inte seriöst då,  bara de att jag älskar att retas o så hahahah. 
Men ofta glad med mina vänner , och alltid glad med Conce! Han gör mig alltid lika glad. <3 
 
 
*Jag har i hela mitt liv bara varit skötare på 2 hästar, Conce & Twister. Världens bästa ponnys!!
 
*Jag & Jenny håller nästan aldrig sams. Absolut inte i skolan, i stallet är det olika. Men det går nästan bara när bara hon & jag är. Ingen aning om varför , men så är det. Grejen är att både hon o jag säger alltid precis vad vi tycker om varann .. o då blir vi suraaa.  ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0