Na na na, yeah yeah yeah

Det är sommarlov!! Fyfan vad jag är glad. Det kommer bli grymt. Sommarlovet började grymt med massa kompisar i stallet. Vi har grillat, ätit och ridit på månskensritt(fast utan månen). Myys. Det vart väldigt sent igår så vi sov länge. Vaknade och käka godis och tårta. Bra frukost ska de ju va, haha xd  Hade bästa tänkbara starten på sommarlovet alltså ;)
 
De kommande dagarna ska jag mest chilla. Vara i stallet nån dag. Träna på söndagen. Och sen på måndag ska jag, Frida, Emma och Emme försöka åka till Gröna Lund tillsammans :D kommer bli riktigt kul tror jag, hoppas bara att det passar då och att vädret är med oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0