sen update, men endå update

godmorgon 

Igår var jag väl inte så särskilt aktiv på bloggen direkt, men jag var iaf hemma typ hela dagen. Min ena syrra va hemma & jag bada massa med henne. Hon kan bada hela tiden seriöst, hon fryser aldrig. Hon satt och åt lunch med oss genomvåt med genomvät bikini UTAN handduk & utan att frysa. Fattar seriöst inte. 
Själv fryser jag hur lätt som helst!
Men efter det , vid 5 åkte vi på middag. Pappa är hjälptränare i Joels innebandylag & alla tränare & tränares familjer brukar äta middag ihop en gång om ¨året, vid den här tiden. & eftersom alla tränare även är tränare åt sina barn / som pappa dårå , så var det en massa småkillar i Joels ålder där.Sen hade dem lillebrorsor och storebrorsor, syrror oxå. Men alla yngre, förutom Carro som oxå är 99a. Haha, sen var vi 4 tjejer.
Men alla vi barn / ungdomar  lekte typ burken oså.. riktigt kul faktiskt för dem små är riktigt sköna!! 
Så ja, där va vi & va helt slut efter det. Sov gott inatt med andra ord ;)
Idag skulle jag ha åkt till stallet & ponnyridningen men det fick vi ställa in pga vädret osv . Idag har det haglat, regnat, åskat & blixtrat. Vart hemma själv OCH LIVRÄDD. hahah.. 
Men såg på gossipgirl, så tänkte inte så mycket på det sen. Och jag har gjort det i princip hela den här dagen. Så har inte gjort nån nytta precis. Men sånna dagar finns oxå. O ja tror hela min helg har blivit sån. Men det är ju snart sommarlov hallå ;) precis i slutet av skolan och jag är tröttare än nånsin. Så lite lat får man faktiskt va. Bara ta det lugnt lite. Det är helt ok faktiskt. 
 
Jaja, imorn är det klassens dag. Se på film och KÖTTA massa godis. Helgen är visst inte slut än...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar header.

2013-06-09 @ 20:06:19
URL: http://emmaetc.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0