skolavslutningsmorgon

Ja, idag är det skolavslutning; sen SOMMARLOV! 
Shhiiiit vad skönt, tror det är nåt alla längtat efter. ;) O sen är det bara 38 dagar kvar till Grällsta ridcenter 2013! Älskaaaa 
Kommer bli fett bäst. 
Men våran skolavslutning börjar kl 11/halv 12 & efter den så ska jag äta lunch på restaurang med familjen för att fira lite smått. Vi gör det mer nån annan dag typ ;) För sen ska jag till stallet och poolparty, men utan pool! Ninnis pool var inte igångsatt men vi ska ändå grilla korv och marshmellows o sova i stallet. Dem andra vill sova i ridhuset.. så jag får väl offra mig då. Hahah fett läääskigt! Har sovit i höet förut & sen i klubbrummet men det är det enda! 
 
Vi ska ialllafall ha jättemysigt så det blir nog helt AWESOME. Ninni hade en överraskning till oss oxå.. spännande!! (det är hon som äger ridskolan) sen har Emmas mamma gjort tårta till oss oxå..  muuuums
 
Sen red jag ju bebis barbacka ut i skogen igår på ridlektionen. Han e såååå liten! Ni ser ju att jag är HUR STOR SOM HELST på honom. Men det var endå mysigt. Fast jag kunde inte slappna av nånting för Conce är så himla liten så helt plötslogt travar han iväg för att hinna med dem andra. O jag kämpar för att hålla mig kvar ;) Sen när alla skulle trava så gick det ännu sämre för då behövde han trava SNABBT för att hänga med i deras tempo och då hamnade jag på sidan & Conce stanna & slängde med huvet så jag ramla av. xdxdxd 
Han trava in på åkern efter det, till dem andra hästarna (som INTE var på åkern då) & var iaf hur gullig som helst. Men ja, de var nog den mest failade avramlingen jag vart om..nästan ! ;)

Hah, sen nästa gång så gick det bättre för jag fokuserade på en punkt framför mig hela tiden oh blablabla. Han fattade galopp nåra gånger men det var endast sköööönt för det blev mycket bättre då. 
Men en stund när vi bara skrittade på åkern så kunde jag bara njuta. Det var superskönt! Åh åkern var "färgglad" med det lilla röda huset mitt i & sjön/dammen. Såå fint var det. Men det var enda gången jag verkligen slappna av. 
Aja, det var kul & mysigt iaf... bebo ponny <3
 
Uppdaterar snart med outfit.. tagga skolavslutning!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annster

Så fint av dig :)

2013-06-12 @ 09:55:06
URL: http://annster.se
Postat av: Annika

SV: visst är hon :) Mycket sötare i verkligheten!

2013-06-12 @ 10:27:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0