Allt och ingenting

Om 6dagar åker jag till London. Woopwoop. Kommer blir mer än grymt. Räknar ner dagarna. Snart så ;)
Men här&nu. Idag är det match mot Katrineholm. Vinna eller dö typ ;D haha, men vi SKA vinna, jag ska göra en grym sista seriematch(blir sista för mig eftersom jag är i London nästa vecka) :D Men annars ska jag försöka städa mitt rum. Bombnedslag typ. Gillar när det är städat, men när det väll börjar bli stökigt då blir det jätte stökigt. Haha. Måste jag öppna Tyska-boken också och göra läxor. Har ju lovat mig själv att bli bättre på att göra läxorna ;)
 
Längtar som tusan tills snön försvinner och det blir ljusare på kvällarna. Håller på att försöka få ihop ett träningsschema. Yey, är riktigt taggad på att träna :D Så snö försvinn så jag kan komma igång ordentligt! :D
 
Det här är ju egentligen en hästblogg(tror jag? xd) Men det är endå mycket  innebandy, träning och vardag blandat med hästarna. Men en renodlad hästblogg för oss som inte har egen häst blir ju lite väl svårt att få bra och intressant att läsa. Typ såhär skulle det bli;  "hej, jag borstade Brunte idag, det var mysigt. Imorgon ska jag borsta ännu mera. Hejdå" Så det är nog bäst som den är som den är. Den är Jenny och Frida ;)
DEN HÄR PONNYN ÄR BÄST!
 
Den nya headern och desigen är pågång. Hoppas vi kan få upp den snart. FÖR JAG ÄR RIKTIGT TRÖTT PÅ DEN VI HAR NU!
 
Det vart ett inlägg om allt och ingenting. Men vi hörs under dagen, ha det bra :D
                                                                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0