Guld x2

Wow vilken helg jag hade. 2 DM-guld. Innebandy. Innebandy. Innebandy. Har bara spelat innebandy nu i helgen. Körde igång på fredag och avslutade på söndag. Gryymtgryymt kul. Kan ju inte säga att jag latat mig! haha ;) 5matcher+träning. Och det är ju inte direkt ett minus att det varit vinst i alla matcher :D
 
två guld, ett med killarna och ett med tjejerna. grymt :D firades på rhodos med killarna och med pommac med tjejerna ;) haha :D det har varit sjukt kul och riktigt bra spel. ;)
(instagram bilder)
 
Har endel bilder att visa skulle jag tro då Carro fotat lite :D Så när de är redigerade osv så kommer de nog upp här :D
 
                                                                               
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0