Hellu :3

Hej igen, ni har säkert tröttnat på att se mig idag & vill ha lite update från Jennys sida. Jag hoppas hon uppdaterar ikväll;)
Men var nyss på träningen iaf, och det var antagligen min sista! Pappa hade pratat med en tränare osv, så nu är det bara innebandy som gäller för min del, sköönt :D  Men trännigen var helt OK, idag. Hade rätt kul & passade ju på nu när det var min sista träning!
 
Så nu är jag happy, ingen gymnastik press på mig längre. Tänkte iaf göra lite NO & sen duscha. Sen sängen med hörlurarna i öronen. Lyssna på massa wonderful musik tills jag somnar. Det är ju tävling imorn oxåå, spännande haha. Nejmen det blir nog bra, me kommer va jävligt nervös(som vanligt dårå).
 
Men jag säger godnatt till bloggen nu, känns som jag uppdaterat färdigt nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0