Next stop: TVn

Hejhej! Jag vet att bloggen är lite off just nu, men varför blogga om det inte finns nåt att blogga om?

Mitt lov har jag spenderat med Emma hela tiden. Inget stallet har det blivit , så saknar Concis sjuuukt mycket! Men nu är lovet slut & snart får jag träffa bebo igen <3
Lovet har varit underbart, men är rätt taggad på skola nu ändå. (:
Sen är det ju tävling på tisdag, tror det kommer gå väldigt snabbt för mig. Citrina är lite stark och det var skitlängesen jag red henne. Men vi får se hur det går !

Nu ska jag fortsätta se på melodifestivalen , hejjar på nån habibilåt som jag inte vet vad den heter hahahah.
Men vi syns senare eller imorn!
 


Kommentarer
Postat av: Yuwei Huang

Hej sjukt fin blogg ni har!
Nåt planerat inför söndagen?
Kanske kika in min?

2013-03-02 @ 20:41:18
URL: http://yuweih.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

eller hur !!
mmm godiiiiz

2013-03-02 @ 21:01:28
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0