Stallet

Just nu är jag i stallet & har borstat Concorden, mockat och lite så. Det gick att borsta hästarna ute - skitmysigt! :D
Sen mockade jag & Jenny hela ridskolestallet oxå. Känns som jag gjort nån nytta iaf;)

Ska försöka smörja sadeln sen när Conce inte går fler lektioner. Sen tror jag att jag åker hem! Nu är det ju påsklov oxå, äntligen!!

Men ja, vi gick/sprang ju en runda oxå idag i skolan, så vi hade bara 2 lektioner. Men ja & Jenny gick nästan hela tiden. Sen när det var typ 1 km kvar så var det 10 min kvar innan bussen gick .. Så vi KUTADE sista biten med vanliga kläder & blev assvettiga.
Sen sprang vi ju förbi halva skolan som var påväg tillbaka oxå.
Vi hann precis med bussen då, den höll på att köra iväg men Jenny ställde sig framför den så den stanna(xD)

Aja, haha kanske inte det mest intressanta inlägg ni läst. Men jag var bara tvungen att skriva det!! ;) xD

//Frida


Kommentarer
Postat av: Ida O

Tur att ni hann med bussen :)

Kram!

2013-03-29 @ 20:09:06
URL: http://idaolssonbast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0