Dagen som varit

Idag har jag haft en först lång & jobbig skoldag & sen en underbar dag i stallet.
Jag & Jenny var där o vi fick faktsikt en hel del gjort både hon & jag.
Supermysigt har vi haft det men dock har jag varit hungrig hela tiden haha.

Men tänkte lite snabbt berätta om ridpasset igår på Ramona.
Vi gjorde förvänd galopp. Gick rätt sopigt, men jag hade ju inte ridit henne innan & hennes galopp är inte super.
Alltså jag tror hon behöver träna upp lite muskler eller nåt. Hon slängtravar iaf in i galoppen så det blir lixom ingen normal galoppfattning haha.

Men bortsett från hennes galopp var hon sjukt rolig & fin att rida.
Nästa gång jag rider henne går det förhoppningsvis bra oxå haha :D

//Frida


Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :)

2013-05-23 @ 17:41:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0