Eddie

Jag hade ju Eddie på ridlektionen igår, vi hoppade. Så jag tänkte jag kunde skriva lite kort om ridpasset ;)
 
Detvar roligt och gick helt ok, men som sagt hann vi inte så mycket. Vi började hoppa på en åttvolt(hindret i mitten) 
och det tog typ 30 min & innan det värmde vi ju upp & så. Sen efter det hann vi bara hoppa kombinationen en gång var & efter det var lektionen slut. SNACKA OM ATT JAG VAR LACK.
 

Aja, på åttvolten vägrade han först 2 ggr men sen efter det flöt det på & gick hyfsat. Vi hoppade några gånger var (jaa, för dem som det funka för då) 
& det kändes helt ok . Sen hann vi ju hoppa kombin en gång var & ja har typ inte så mycket att säga om den.. men det gick väl bra. 
 
Min sits är nog usel över hindrena(Och annars också ahahahah)
från en hoppspecial i vintras när jag hoppade honom.. det gick bättre nu en då iaf xdxd 
det här är några av dem MINST sära bilderna iaf.. MOBBA INTE!
Eddie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0