Eurovison song contest

Tycker ni att det är några bra låtar med i Eurovison? Jag tycker oftast inte att Melodifestivalen/Eurovison har så bra låtar. Det är iallfall fler dåliga än bra. Men det vore roligt om Sverige vann igen, även fast chansen inte är så stor.
 
Det vart inte att vi åkte iväg till stan idag. Får försöka få till det nästa vecka, fast jag har fullt hela nästa vecka. Så chillade mest, va ute med Laika osv. Tittade på hockey-VM och Sverige är i final. HEJJA SVERIGE!!
 
Är galet sugen på ny design, vi har ju en på G. Men det har stått HELT still nu ett långt tag. Men vi har ju lite annat stuff på gång också. Men kanske nån tillfällig sålänge? Det tycker jag iallfall verkar ganska okej, nått nytt sålänge. För helt ärligt, ni borde också vara ganska trött på den vi har nu?
 
Imorgon ses vi igen, gonatt ;*
OCH ÅTERIGEN GRATTIS TILL ÄLSKADEÄLSKADE CONCORDE<3 JAG ÄLSKAR DIG PRECIS LIKA MYCKET NU, SOM NÄR DEN DÄR BILDEN TOGS. JAGÄLSKARDIGSÅOBESKRIVLIGTMYCKET
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0