FREDAG IGEN!

7 dagar sen sist ju :0 hahah nejmen.. 
Godmorgon, idag är det bästa och enklaste skoldagen . Inte mycket jobbiga lektioner & hemkunskap som är typ det bästa på hela dan, eller iallafall skoldagen. 
Sen så ska jag till stallet & gratta Concis med Emma. Han fyller ju egentligen år imorn , men eftersom stallet är stängt då så grattar vi honom & ger honom den nya grimman idag istället. Är astaggad haha <3 
bebbiiiis pownie. 
Så ja, förhoppningsvis blir dagen rätt lyckad. Och det jag ser fram emot mest är att ta på Concis sin nya grimma, måste ta massa kort och lägga upp här. :D
 
Kom även på att jag har typ inte tränat på över en månad. Sjukt. Och vad gör jag åt det? Juste, ingenting. Jag kör inte ens lite styrka eller drar ut & springer. Jag ee bara sååå lat. Men eftersom det är hoppspecial varannan fredag & jag dessutom vart borta så har jag inte tränat. Sen har det vart massa lediga dagar o skit. Just nu tränar vi bara 1 ggr/veckan eftersom innebandysäsongen snart är slut. O ja är osäker på om jag kommer träna nåt mer den här terminen . Vi får ju se, ska rida igen en till fredag på den andra hoppspecialen o så satt då går det bort ännu en fredag :0
Aja, känns som jag snackar på & ni fattar ingenting & är inte intresserade, har jag rätt? 
 
Men se iaf fram emot en dag med MYCKET uppdatering, don´t forget to look here later !
Twister, Conces bästavän, OCH MIN BÄSTAVÄN. Jag saknar dig oändigt mycket <3
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Eller hur! Visst var den snygg :D
Allt bra med dig? :)

2013-05-17 @ 09:26:25
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0