Fridas svar (2)

3 bloggar du läser dagligen?
http://www.gartunarider.blogg.se : hon har sjukt fina ponnysar & bloggar bra!
http://www.evelinnblandstrom.blogg.se  : hon har också en fin ponny och bloggar bra ;)
http://norasandberg.blogg.se : en kompis, & hennes blogg e bra :)
 
Finns massa mer, men det var 3 st, right? ;)
 
Vilket innebandylag spelar du & Jenny i?
Vi spelar i Nykvarn F00/01 eftersom det inte finns nåt 99 lag och vårat lag är grymt bra! Dock har jag inte gått i innebandy sålänge men det har Jenny. ;)
 
Varför slutade du i gymnastik? 
Jag var inte ett dugg intresserad på slutet & det kändes mest tråkigt & jobbigt. Hade ingen motivering till att göra mitt bästa osv.  Sen så gillade jag inte mina tränare. Dem bara klagade hela tiden, sen om det var för att dem visste att jag kunde göra bättre - det är en annan sak. Men dem var sjukt jobbiga och typ sura hela tiden. 
Sen så hade jag inte gått i det laget så länge, nästan 1 år. Min gamla trupp ; Trupp Stjärna lades ner & vi fick byta lag. :/ mina gamla tränare var BÄST! Och alla i laget oxå :D 
Men jag är sjukt glad att  jag slutade & prova innebandy, för det är jättekul! 
 
Hur kom det sig att du började med innebandy? 
Jag skulle testa en ny sport eftersom jag skulle sluta i trupp gymnastik, så jag testade innebandy eftersom Jenny gick där. & det var superkul så jag fortsatte :D
 
Har du & Jenny spelat olika länge?
Ja, hon har spelat längre än mig
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sen typ februari, så inte så länge. 
 
Hur länge har du ridit?
Jag har ridit i 4 år
 
Om du skulle beskriva Jenny med 3 ord vad skulle det vara?
syster, bäst, mensjuktirriterandeibland
 
Om du inte skulle hålla på med ridningen vad skulle du göra då?
Innebandy iaf, kanske nåt mer. Men det är inget jag kommer på nu ;)

Gillar du Victorias secret body mists?
Älskar dem! Jag har en själv, pure seduction, red plum & freesia. Rekommenderas verkligen!

Favoritfärg?
Vet inte riktigt. Rött, marint & vitt tror jag :)

Vad är det bästa med att blogga?
Vet inte riktigt, jag ÄLSKAR att få kommentarer. Men tror det är att bara skriva vad man vill (aa nästan iallafall) om tankar & sina dagar typ, och att kolla  tillbaka vad som har hänt typ. Hmm.. lite svår fråga. Men jag älskar att blogga, oftast iallafall! 

Hur många besökare har ni dagligen?
Inte så många, runt 25/dag. Men vi kommenterar inte andras bloggar längre. Eller jo, den senaste veckan. Men ibörjan hade vi runt 70 läsare/dag

Har du haft nåt uppehåll i ridningen?
Nej, det har jag inte! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0