Fridas svar (1)

Här kommer några av mina svar från frågestunden - har försökt svara så bra jag kan! :)
 
vilken är din favoritglass?
Min favoritglass är typ nogger classic tror jag ;)
 
Hur blev du & Jenny vänner? Hur länge har ni känt varandra?
Vi har gått i samma klass sen 2an & innan dess i parallellklass men först i typ 5an eller 4an började vi lära känna varandra ordentligt. 
 
Vilket är det bästa minnet du & Jenny har tillsammans?
Jadu, svårt att säga. Vi har haft många bra minnen, trots att vi bråkar var 5e minut. -men de gör systrar. 
Men alla gånger vi har sovit över & sett massa film & skrattat & nördat våra mobiler. Vart på stan &bara helt random stunder lixom . Sen kommer vi nog ha helt SJUKT kul på grällsta i sommar. vi gick ju olika veckor förra året ;)
 
Favoritmat?
spagetti carbonara tror jag :p
 
Favoritgodis?
laktritsnappar, skittles(går typ inte att köpa i Sverige), o säkert massa annat! 
 
Favoritras på hästar?
Welshmountain & gotlandsruss- Twister & Conce är ju det! ;)
 
Favoritdjur?
Häst & kanin
 
Favoritämne i skolan?
Franska :) det är typ det enda jag är hyfsat bra på ahahha
 
Favoritklädesplagg?
Det har nog blivit min blåa tjocktröja, den är så otroligt skön! 
 
Vad vill du bli när du blir stor?
Har faktiskt ingen aning, och det börjar jag få panik över nu! Men nåt vanligt typ
 
Vad har du för djur?
En katt, och min kanin har nyss gått bort. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0