friday

Idag är det bästa dagen på hela veckan - fredag. 
Såå grymt skönt. Tror ni har lärt er vår underbara skoldag på fredagar ? Sovmorgon , hemkunskap osv. 
Sen det bästa på dan, stallet. Ska rida & om jag hinner; sköta Conce. Update kommer därifrån vilka hästar jag ska rida. Det kan ni ge er på !! ;D
 
 
Asså just nu har jag kommit till en period där jag typ älskar livet. Det kommer typ både bra & dåliga perioder o just nu är jag mitt i en bra. love it. 
Mitt fokus just nu är stallet, stallet & stallet. En klar stallperiod oxå , haha. Älskar hästar helaa tiden men nu älskar jah dem typ extra mycket.. fattar ni? 
Älskar livet & älskar alla som gör mitt liv BÄST. Utan perfektion & med bara massa happiness. <3
Underbart. 
 
Helgen blir full av stall, både lördag & söndag. Lördan conce + betessläpp & söndan ponnyridning. 
Ingen ordentlig vila - inte ens på helgerna. ;) Men snart är det sommarlov vilket blir fettbra. Det är nog vad alla går o längtar efter , rätt säker. 
wiinnie the pooh, i love u 
 

Nu kör vi grym fredag, ha de ni med. Det är ni värda!! peace out
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0