glad som vanligt

Tjoho! 
Just nu är jag sjuukt glad, haft en bra dag i stallet. Hunnit med mycket. Efter det jag uppdaterade förut så kollade jag på lektionerna & red upp hästar med Wilma & Emma W. Jag red upp Ramona & Citrina, o är sjukt STOLT över att jag kom upp på Citrina barbacka. Slått mitt rekord ju, förra va Joje! ;) Citrina är ju endå övervuxen ponny & jag är kooort. 
Men haft det braaa.
 
they rock my world, bitch. So shut the fuck up, THEY'RE PERFECT!
 
 
Men jaa, så väldigt glad nu. & dessutom är det ju fredag imorn igen, dock ingen sovmorgon för mig eller Jenny för vi måste göra massa grejs till bilden, så till skolan 08.10 blire. Jobbigt eller vad ?
Aja, annars kör vi grym fredag. Ska även rida hoppspecial & i stallet idag hittade jag & Emma (W!!!!) lappen till grupperna imorn, Irina har redan satt ut hästar. Vill ni veta vem jag ska ha? TESSIE. Snacka om nervöös. Kommer gå skit men än sålänge skrattar jag åt det. Får se hur de blir imorn dåå. 
 
Men kram, måste plugga en massa nu. Boring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0