Godkväll mina vänner

Min dag har varit väldigt bra faktiskt. Mina nycklar upphittade (hemma hos Emma) & sen rätt skön dag i skolan med världens bästa vänner. Så hiiimla glad att jag har er. Speciellt Jenny såklart, henne pratar jag om vad som helst med <3
 Efter det stallet & ja, satt typ 2 h i klubbrummet med Emme & Cornelia . Så ganska lat, men jag visste att Conce skulle gå massa. ;) Sen hann jag mocka osv & rykta av honom (Y) Så jag hann med lite endå . <3 
 
Iaf, nu så är alla mina svar klara , 2a delen kommer upp imorn . Så de är försent att fråga nu. ;) Men tar såklart gärna emot frågor när som helst ifall ni undrar nåt & så. Bra frågor ni ställde, och jag älskar frågestunder så det måste vi verkligen ha oftare! 
 
Ikväll måste jag duscha, plugga engelska och se på eurovision med min syster Sara, hon bor i Umeå nu men är här en vecka . <3 
Sen morgondagen berättar jag om imorn . Lovaaar er 
snart är det ju sommar oxå, idag var det riktigt varmt här! Så ja bjuder på några bilder från förra sommaren, hoppas jag förändrats ...! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0