Hoppning på Donja i tisdags

Hoppade Donja i tisdags, världens bästa ponny, med världens sämsta ryttare på. haha, men det var verkligen typ så. ;)
 
Hon kändes väldigt bra på uppvärmingen. Kollade att hon lyssnade fram och bak. Åt sidan osv. Hon lyssnade super bra och det kändes som jag skulle kunna ha koll i hoppningen. Men nej.
 
Vi började med att hoppa på en volt. Hon vart för lång innan hindren och hoppade stort och sen fick jag inte ihop henne bra efter hindret. Men sista gången gick det iallfall okej. Men kändes verkligen som jag hade 0 koll de flesta av gångerna över hindret.
 
Sedan hoppade vi även kombination. Och även det gick ganska dåligt. Fick ingen bra, lagom galopp. Utan för snabb osv. Hon tröck sig mot min innerskänkel osv. Så det gick inte sådär super bra.
 
Men nästa gång går det bättre, men det var ändå super roligt att rida min älskling!<3
Bilder från när Carro hoppade Donja i somras
 
EP fotade lite på lektionen så kanske kan bli några bilder som kan komma upp här sen :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0