In the car

Tjena !
Just nu sitter jag i bilen & vi har åkt i ca 3 h. Sett en film & lyssnat på massa awesome musik - kan ni gissa vilken musik? ONE DIRECTION SÅKLART!
aja, snart stannar vi & äter.
Bullen är såhääääär gullig när han krafsar runt i sin transportburen & sover. <3

Jag & Frida sitter & äter godis, popcorn & dricka . Har det så bra som det bara går i en bil , haha. ;-)
Shoppa gör vi förresten på vägen hem istället, så vi kommer dit tidigare idag.
Då kanske jag inte tar slut på pengarna innan vi ens kommit dit iaf. ;-)

& än så länge fungerar mitt internet iaf. Goodiiie. Ifall det fungerar i stugan så tänkte ja & Frida göra en video där vi visar runt lite. Låter bra eller? :)

Aja, slut på grejer att berätta. Uppdaterar senare!

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0