Jennys svar (1)

Här kommer första delen av mina svar från frågestunden :D Hoppas ni blir nöjda med mina svar ;)
 
Kan inte du lägga upp fler bilder på dig själv? :)
Haha, jag är inte en sådan som tar massor av egopics (och det är ännu svårare när jag inte har någon mobil). Men det är klart jag kan lägga upp fler bilder på mig själv. Det är ju roligare att se vem som faktiskt sitter bakom skärmen och bloggar. Så det ska jag absolut försöka göra :)
 
Hur blev du och Frida vänner?
Ja, det var nog att vi började i samma klass och så vart det bara att vi vart vänner. Det "klickade" liksom mellan oss.
 
Hur länge har du och Frida känt varandra?
Vi har gått i parallellklass sen tvåan kanske. Men vi lärde känna varandra i femman så 3år. Frida är det bästa som hänt mig<3
Vilket är det bästa minnet du och Frida har tillsammans?
Åh, alla minnen tillsammans har varit bäst. Frida är liksom mer en syster än en vän (därför småbråkar vi varje dag). Men vi har gjort massor tillsammans, och allt är bäst<3  Men när vi går på One Directions konsert tillsammans, det kommer toppa allt! ;)
 
Vad är din favorit mat?
Nu kommer jag vara tråkig och säga tacos, de ä super gott. Men grillat kött och pommes frites är gott de me ;)
 
Favorit  godis?
Typ allt lösgodis, men mest Sura godisar och choklad<3333333
Favorit ämne i skolan?
Idrott tror jag ;)
 
Vad är ditt favorit klädesplagg?
Min racemarin tröja slår allt!
 
Va vill du bli när du blir stor?
Jag vet inte riktigt. Men kanske polis. Men innan det ska jag bli innebandyproffs ;)
 
Vad har du för djur?
Jag har en hund som heter Laika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0