Kommer sakna friiiidaaa :((

Fredagkväll. Känner att jag behövde göra en ordentlig uppdatering innan jag sätter mig och tittar på film eller så resten av kvällen. ;)
 
Idag har jag haft en super bra dag i skolan och sedan en bra träning. På hemkunskapen gjorde vi jätte goda wraps, mästerkockarna Frida, Julia och Jenny ;)  x) hahah, men dem vart super bra iallafall. Vet att jag berättar om hemkunskapen VARJE fredag, men det är för att det är roligt med hemkunskap ;P
 
Men träningen idag var nog en av dem bästa den här säsongen. Det gick faktiskt väldigt bra och de va jätte roligt. As taggad på träningen på Söndag :D Och ska kanske också träna på måndag, om jag har lust.
 
Och som ni kanske vet så åker Frida till Norrland imorgon, på söndag. Hon kommer va borta 1vecka. Kommer sakna henne massor :( blä, men hon kommer ha det super bra, så hon lär ju inte sakna mig lika mycket. Haha ;D Men hon har skrivit MASSOR av tidsinställda så uppdatering från hennes sida kommer ni få ;)
 
Nu ska jag chilla, imorgon ska jag försöka uppdatera er någorlunda bra! höörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0