SVERIGE VANN!!!!!

Hej och förlåt för jag inte uppdaterat idag (bara om hoppningen i tisdags) . Men det är svårt när jag inte har någon mobil, det kommer bli bättre när jag väl får den!
 
Men idag har jag gjort massor. På förmiddagen var jag med min kusin på koutsläpp. Alltså kor som släpps ut på bete. Hahah ;) Men det var iallfall mysigt, solen sken ju! Och sen på eftermiddagen var vi i Skärholmen. Köpte jeans, linne och SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING. Bam, hahah jag brukar aldrig köpa såhär långt innan. Utan brukar vänta tills dagarna innan xd Men jag gillar den, när jag visar den för er får vi se ;)
 
OCH PRECIS NU SÅ VANN SVERIGE MOT TJECKIEN!!!  fan va bra (y)
 
btw idag solade jag för första gången iår. Inte för att jag blir brun, men skönt var det ;D
hahaha, söööta <3 x)
 
bara för att liksom ;) vi hörs imorn people<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0