kvällen innan den stora dagen

Jappp, imorn smäller det! Haha, nejmen imorn åker jag till Holmis med Frida. Vi ska ha skiitakul! 
Påvägen dit ska vi stanna & shoppa i Sundsvall. Tog inte med supermycket pengar för jag vill ha till Grällsta & kryssningen oxå.  Men typ 600:- iaf. Sen ska vi mysa där, Bullen ska hänga med oxå. Fridas kanin ;-) Så va massa med honom blire oxå . Det finns MASSA mer att göra & det är stortstortstort så vi kommer nog inte ha tråkigt! 
Sen nån dag i veckan ska vi åka till Övik oxå /stort äventyrsbad . :D  
 
Kommer inte ta upp allt vi ska göra just nu, utan har jag internet så uppdaterar jag er live därifrån & sen har jag laddat upp med massa tidsinställda. Hope u like it ;-)
Men iaf, har checkat av nästan allt på packlistan & ska gå och sova snart. Imorn väntar 8 h i bil , och jag hatar att åka bil . Men jajajjajaja jag klarar mig haha 
bullis, 
 

Kommer bli skööönt med ledigt från skolan, men klart jag kommer sakna mina underbara friendos. <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0