Sista torsdagen i sjuan

Sista torsdagen på hela sjuan. Helt sjukt. Tiden från påsk tills nu har gått så jäkla fort. Men är as sugen på sommarlov nu. Tänkte dela med mig lite av vad jag ska göra i sommar, tidsinställt till nästa veckan kanske? ;) 
 
Men idag då:
Efter skolan ska jag först till stallet och förhoppningsvis är Donja inne. Så jag kan sköta henne. Hon har inte varit inne på hela veckan, utan har varit och vilat i sommarhagen. Saknar att mysa och sköta om henne..<3 Men efter det träning. En helt vanlig torsdag typ. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Tack så mycket :D Ja, hoppas verkligen ni tycker det är lika kul!

Kram

2013-05-30 @ 09:23:26
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0