Sötaste hunden

Tog en liten paus från bloggen nu under helgen. Men känner att det är dags för mig att komma tillbaka.
 
Har iallfall haft en bra helg. Det har varit träningar, betesutsläpp i stallet och jobb. Ganska bra alltså ;) Donja var jätte söt på utsläppet, ska se om Carro fick några bra bilder på ponnyn<3 Isåfall visar jag er såklart. 
Första dagen på jobbet idag gick toppen bra. Det var kul och det fanns massa fina häst. Och söta föl :3 Ska jobba nästa helg också :D
 
Men förutom det, så har jag bara chillat. Varit ute med hunden och så, kolla sötaste bilderna på henne. bästaste laika<3
Imorgon , skola och stallet. På kvällen ska jag rida på Bella. Hoppar över träningen med 98:orna, känner att jag vill vara med Donja istället.  Vi hörs imorgon, ha det bra läsisar!
Som Frida skrivit. Emma kom hem från London idag. Får träffa henne imorgon i skolan, har saknat henne ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0